>>>> Sweden Truckstops Lastbilsforum <<<<

Aktuellt datum och tid: lör okt 19, 2019 7:48

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: sön jan 06, 2013 14:04 

Jag önskar köra 4 dagars vecka med c.a 2 övernattningar. Även deltid är intressant, runt 130,140 tim/månad. Jag är inte intresserad av gruskörning utan ett fysiskt arbete som styckekörning bil/släp-trailer-link eller kyl/frys trailer, även bytestrafik. Jag är 45 år och bor i Västmanland. Har kört bil sedan -90 och dessförinnan arbetade jag i lantbruk. Har god vana från lastmaskin, truck, travers. Mina övriga färdigheter innefattar svetsning, svarvning, ellkunskap, plåt, lackering motorrenovering.

Det är viktigt för mig att ha en trivsam arbetsplats och den vill jag själv hålla i ordning och i ett trafiksäkert skick, givetvis i samarbete med ägaren. Har arbetat åt företag som:

GP-LAST,ERIKSSON TOMMELILLA, MARFINA TRANSIT, GUNNAR KARLSSON VÄXJÖ, PETTERSLUNDS ÅKERI, NA, JÖNSSON, KALLEBÄCK TRANSPORT MM.
Har kört i Norge, Danmark, Finland, Polen, Tjecko, Ungern, Belgrade, Holland och Belgien men kör helst i norden. Jag står gärna som "extring" OCH JOBBAR NÄR DET BEHÖVS. Är trevlig och kan prata med alla sorters personer. Ärlig och ordentlig, kör säkert och lagligt och ekonomiskt.
Behörighet: CE, DIG KORT. EJ ADR (KAN TA OM ERBRUDANDE UPPSTÅR)
Ring: 0737542008
E-post: biglats@hotmail.com
Vh HULKEN

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]