>>>> Sweden Truckstops Lastbilsforum <<<<

Aktuellt datum och tid: fre nov 15, 2019 20:27

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: tis maj 18, 2010 13:59 

Namn: Håkan Näslund
Ålder: 39
Bostadsort:Thailand khonsan

Körkortsbehörigheter: A,BE,CE
ADR: Klass:Alla utom tank
Andra behörigheter:Truck, Digitalt Körkort, Eco driving,snö slunga

Tidigare erfarenheter: Har 21 års erfarenhet, är åkarsson i 5 generation. Har kört kyl o frys, bil o släp, trailers, öppna ekipage, hjulastare, truck, grävmaskin,samt övrigt som kan startas. Har arbetat hos ett par åkerier i Sundsvall men har arbetat i min fars åkeri i 10 år, haft eget åkeri i 4 år 2 bil o släp frys. Har alltid varit en problem lösare och skött om bokningar faktureringar kundkontakter och uppföljning mot kund. Har sedan ett år bott i Thailand sedan mitt åkeri gått i konkurs, här har jag kört lastbil till Kambodja och lastat fisk för lossning i Chumpae Thailand. Söker ett jobb vilket som helst, men om man kan välja helst ett som gör att jag ligger ute 14 dagar eller 1 månad och sedan är ledig lika länge och åt ett Norskt åkeri. Spelar ingen roll vart det bär hän bara grejerna är någorlunda välbehållna och att det finns däck.

Tillträdesdag: Närsom helst bara jag hinner hem.
Referenser: Finns kan fås senare..
Övrigt: Hoppas det finns någon som kan erbjuda ett bra ekonomiskt allternativ, pers kk

Telefon: +66883355169
E-post: 3418571@gmail.com

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]