>>>> Sweden Truckstops Lastbilsforum <<<<

Aktuellt datum och tid: lör okt 19, 2019 6:59

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: tis okt 05, 2010 19:30 

Efter att ha hittat denna sida på nätet tänkte jag göra ett försök att lägga ut en söka jobb annons hoppas det fungerar :wink: För tillfället arbetar jag som timanställd distributionschaufför åt Sundsvalls Expressbyrå i Stockholm och har gjort så ett halvår nu. Anledningen till att jag söker jobb är att min arbetsgivare har ingen möjlighet att anställa och det funkar inte för mig då jag behöver en trygghet. I första hand söker jag en heltidsanställning men är öppen för förslag.
Mitt namn är Catrina Reinikainen och jag är trettiofem år gammal och bor i Bro med min familj de senaste åren har jag kört buss men sedan ett halvår tillbaka kör jag alltså lastbil vilket jag stormtrivs med och vill fortsätta med det.
Jag tog busskortet 04 och lastbilskortet 08 genom att gå 1 årig godstransportlinje på komvux där tog jag CE ADR YKB säkerhet på väg del 1 samt lastbilsmonterad kran.
Som person är jag stresstålig noggrann och punktlig jag är van att hugga i då jag har god fysik och gillar att arbeta fysiskt. På min fritid umgås jag med familj och vänner och är en hel del ute i skogen med mina hundar.
Hoppas att höra ifrån någon seriös arbetsgivare som är beredd att anställa.
Med vänliga hälsningar
Catrina Reinikainen

Mob 073 93 88 598

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]